Sportowy

Dieta sportowa

Dieta sportowa obejmuje zestaw 5 dań, czyli śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji, które najeży spożywać co 3-4 godziny w zależności od prowadzonego trybu życia. Zdrowe żywienie u osób aktywnych jest równie ważne, jak dobrze zaplanowany i zorganizowany trening. To źródło energii, witamin i siły, to wsparcie w dążeniu do celu, ale przede wszystkim troska o swoje zdrowie i prawidłowo funkcjonujący organizm.

Jeżeli masz gotowe makro, wyślij nam, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną, zdrową i zbilansowaną dietę sportową. Proteiny i węglowodany pomnóż przez 4, a tłuszcze przez 9, otrzymany wynik pokaże Ci, jaką kaloryczność wybrać:

  • Do 1500 kcal
  • Do 2000 kcal
  • Do 2500 kcal
  • Do 3000 kcal
  • Do 3500 kcal
  • Do 4000 kcal

Przykładowy jadłospis:

Śniadanie: Pieczywo orkiszowe z pastą ze słonecznika i oliwek z pieczoną piersią z indyka.
II Śniadanie: Kotlety z bobu z pikantnym sosem marchewkowym oraz ryżem jaśminowym.
Obiad: Gulasz z cielęciny z warzywami z cynamonem i masłem orzechowym z brązowym ryżem
Podwieczorek: Makaron ryżowy z botwinką, sezamem i tofu.
Kolacja: Wołowina z tajską bazylią w czosnku

Kontakt

Dane kontaktowe:

  • Telefon: 604-057-958
  • Mail: info@createdwithlove.pl
  • Dostępność w godzinach:

  • Poniedziałek - Czwartek: 9:00 - 17:00
  • Piątek: 9:00 - 15:00
  • Dostarczamy na terenie:

    Warszawa

    Pruszków